پشتیبانی۲۴ ساعته:

09199208330

تاج گل ترحیم

سفارش تاج گل ترحیم از  سراسر تهران، ارسال رایگان در سریعترین زمان ممکن
امکان ثبت سفارش در تلگرام
تلفن تماس جهت خرید : 09199208330

سفارش تاج گل ترحیم

خرید تاج گل ترحیم

آداب و رسوم و مراسم تشییع جنازه در کشورهای مختلف از جمله ایران و فرهنگ های گوناگون متفاوت است. با این حال، یک رویه رایج در سراسر جهان وجود دارد و آن هم خرید گل ترحیم و تسلیت برای  ابراز همدردی با خانواده داغدار است. رسم بر این است که افراد بدون توجه به مکانشان، شخصاً در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شرکت کنند تا مستقیماً به خانواده داغدار تسلیت بگویند. بسیاری از حاضران با احترام یک تاج گل ترحیم به نشانه همدردی خود در طول مراسم می آورند.

در مواقعی که امکان حضور در مراسم ترحیم وجود ندارد، می توان تاج گل ترحیم مناسبی را خریداری و همراه با کارت ابراز تاسف از عدم حضور، ارسال کرد. در حالی که انتخاب و چیدمان گل برای تاج گل ترحیم در تهران کار سختی به نظر می رسد، مطمئن باشید که ما راهنمایی هایی برای تکمیل تاج گل و اطمینان از تحویل به موقع آن به شما ارائه خواهیم داد.با خرید تاج گل ترحیم از مجموعه مارال گل این کار به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام میشود. 

 

 

خرید و سفارش تاج گل ترحیم

ارسال تاج گل ترحیم 

در کسب و کار ما، هدف اصلی ما اطمینان از رضایت شما هنگام سفارش تاج گل ترحیم است. در تهران از طریق سایت اینترنتی ما این امکان را دارید که مدل تاج گل دلخواه خود را انتخاب کنید. با خدمات تخصصی و قیمت های رقابتی، ما در تلاش هستیم تا از انتظارات شما فراتر رفته و یک تجربه بی نقص را ارائه دهیم.

با خرید آنلاین از وب سایت ما، می توانید مدل تا دلخواه خود را از هر نقطه از تهران انتخاب کنید. ما مفتخریم که نسبت به سایر گل فروشی های سطح شهر قیمت های کمتری ارائه می دهیم و تحویل دو ساعته را تضمین می کنیم. تعهد ما این است که در ارائه محصولی فراتر از انتظارات شما عمل کنیم و تضمین کنیم که به سرعت به نتیجه دلخواه شما دست یابیم.

مارال گل مجموعه ای گسترده از گل آرایی یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه را ارائه می دهد. اگر به دنبال یک تجربه خرید مطمئن و مقرون به صرفه هستید، قیمت های ما برای تاج گل ترحیم مراسم تشییع جنازه بسیار مناسب است.

ما اهمیت ارسال تاج گل های ترحیم را در چنین مناسبت های رسمی کاملا درک می کند. و بعد از سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن تاج گل را به دستتان می رساند.

ارسال تاج گل و گل به محل تدفین یا تشییع جنازه اهمیت زیادی دارد و به عنوان وسیله ای برای ابراز همدردی و تسلیت می باشد. در حالی که هدف اصلی انتقال همدردی است، بسیار مهم است که هنگام تعیین نحوه ابراز تسلیت، رابطه خود را با متوفی در نظر بگیرید، زیرا معمولاً توسط بستگان و آشنایان نزدیک گل ارائه می شود.

ارسال تاج گل ترحیم در تهران می تواند به ویژه زمانی مناسب باشد که خانواده عزادار غرق شده باشند و متوجه حضور تک تک شرکت کنندگان در مراسم نشوند. در چنین مواردی، تاج گل می تواند به عنوان یادبودی ماندگار و ابراز حمایت از خانواده داغدار باشد. علاوه بر این، زمانی که شرایط مانع از حضور شخصی شما در مراسم می‌شود، ارسال گل انتخابی معنادار برای تسلیت شما و ابراز تاسف از عدم امکان حضور شماست.

حتی اگر در سفر هستید یا نمی توانید به صورت فیزیکی در مراسم شرکت کنید، باز هم می توانید با خرید آنلاین گل و تحویل آن به محل برگزاری، حمایت و همدردی خود را نشان دهید. با ثبت خرید خود در سایت گل خاتمی می توانید به راحتی گل های خود را انتخاب و به محل برگزاری مراسم بفرستید و به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنید.

ارسال تاج گل و گل به عنوان حرکتی صمیمانه برای گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان و تسلیت خانواده داغدار حتی زمانی که شرایط مانع از حضور فیزیکی شما در مراسم عزاداری می شود. گل خاتمی بستر مناسب آنلاینی را برای شما فراهم می کند تا از طریق هدیه گل تسلیت خود را اعلام کنید

سفارش تاج گل ترحیم در تهران

در بسیاری از موارد، ممکن است بخواهید در مراسم مختلف شرکت کنید و احترام خود را با سفارش تاج گل ترحیم ابراز کنید، اما محدودیت زمانی ممکن است مانع از انجام این کار شود. اگر در چنین شرایطی هستید و به دنبال راه حلی مطمئن و راحت هستید، سفارش آنلاین تاج گل ترحیم بهترین انتخاب است. با سایت مارال گل می توانید بدون زحمت از بین انواع گل های طبیعی تاج گل ترحیم خود را انتخاب کنید، قیمت ها را مقایسه کنید و نوع گل مورد نظر را انتخاب کنید. با وارد کردن اطلاعات لازم می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

مارال گل تازه ترین و با کیفیت ترین گل ها را در ساخت تاج گل ترحیم در اولویت قرار می دهد. تیم مجرب ما با اطمینان از طراوت و زیبایی این گل ها را به صورت روزانه تهیه می کنند. هر کجای تهران که هستید، پس از سفارش گل های مراسم خاکسپاری، می توانید منتظر تحویل فوری باشید.این زمان حداکثر دو ساعت می باشد.

برخلاف گذشته که گزینه‌های گل محدود بود، امروزه طیف گسترده‌ای از گل‌های زیبا و کمیاب برای ایجاد تاج گل ترحیم استفاده می‌شود.

برخی از نمونه‌های قابل توجه عبارتند از گل آستریا،گل ارکیده محبوب ، گل آنتوریوم زرد و قرمز و گل پرنده بهشتی نارنجی  که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

گل آرایی های ارائه شده به طور مرتب به روز می شوند و به شما این امکان را می دهند که هنگام سفارش آنلاین خود برای تاج گل از جدیدترین مدل ها انتخاب کنید.

از وب سایت ما دیدن کنید تا جدیدترین مدل های گل آرایی را ببینید و از بین تمامی انها مدل مورد نظر خود را ثبت و سفارش دهید.

 

قیمت تاج گل ترحیم

قیمت تاج گل ترحیم بسته به عوامل مختلف می تواند متفاوت باشد. ما در مارال گل تلاش می کنیم قیمت های رقابتی و کمتری نسبت به سایر گل فروشی ها ارائه دهیم. با حذف برخی هزینه‌های اضافی و اولویت‌بندی رضایت مشتری، می‌توانیم گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه را ارائه کنیم. گل هایی که در تاج گل های خود استفاده می کنیم با دقت انتخاب می شوند تا از ماندگاری آنها اطمینان حاصل شود و به آنها اجازه می دهد چندین روز دوام بیاورند و تر تازه بمانند.

قیمت تاج گل ترحیم از 850000 تومان شروع می شود. انواع تاج گل ترحیم خاص را از فروشگاه ما خریداری کنید. ما نمونه گل های مختلف را در وب سایت خود به نمایش می گذاریم تا بتوانید آنها را مشاهده و انتخاب کنید. وقتی صحبت از تزئین گل ها و انتخاب رنگ و نوع آنها می شود، به نظرات مشتری اهمیت می دهیم. این حلقه بازخورد مستمر منجر به بهبود محصولات ما در طول زمان شده و قیمت های ما برای تاج گل ترحیم بیشتر مطابق با ترجیحات مشتری شده است.

همچنین می‌توانید تاج‌ گل ترحیم چند طبقه ما را که دارای گل‌های فوق‌العاده زیبا هستند مشاهده و انتخاب کنید.  اگر یافتن یک تاج گل مقرون به صرفه و در عین حال زیبا برای شما مهم است، گل های یک طبقه را در طرح ها و رنگ های مختلف از 850000 تومان به شما پیشنهاد می کنیم. این تاج گل های کوچک ترحیم بدون افت کیفیت نسبت به مدل های دیگر قیمت مناسب تری دارند.

ما در مارال گل متعهد هستیم تاج های گل ترحیم با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار دهیم که هم از نظر زیبایی و هم از نظر ارزش پاسخگوی انتظارات شما باشد.

 

انواع گل های مراسم ترحیم

گل های تشییع جنازه دارای نمادهای عمیق هستند و با دقت انتخاب می شوند تا احساسات و معانی خاصی را منتقل کنند. در حالی که گل های مختلفی در مراسم تدفین استفاده می شود، در اینجا برخی از رایج ترین انواع آن وجود دارد:

  • سوسن (لیلیوم):

از جمله گل هایی که در مراسم تشییع جنازه بسیار استفاده می شوند و در رنگهای مختلف از جمله سفید، زرد، نارنجی و قرمز وجود دارند. که نماد بزرگی و صداقت و دوست داشتنی بودن و بزرگداشت روح رفتگان است

  • گل رز:

گل رز از گل های همه کاره ای است که در مراسم مختلف از جمله مراسم عزا و ترحیم استفاده می شود. گل رز سفید که نماد پاکی و بی گناهی است، معمولاً در دسته گل ها و تاج گل های تشییع جنازه به عنوان ادای احترام به متوفی استفاده می شود. گل رز زرد، نماد دوستی، می تواند برای احترام به دوستان نزدیک استفاده شود. گل رز قرمز نشان دهنده عشق است و می تواند احساسات غم را نیز بیان کند.

  •  گلایول:

گلایول یکی از پر کاربرد ترین گلها در تاج گل ترحیم به حساب می آید که علاوه بر زیبایی که دارد بسیار پر گل بوده و مناسب تاج گل ترحیم می باشد، اغلب در مراسم ترحیم و تشیع جنازه استفاده می شود. این گل به خاطر معنوی بودن و رنگ سفید منحصر به قردی که دارد نشان دهنده پاکی روح و صداقت و مقدس بودن روح گذشتگان را دارد. با ساقه‌های بلند و گل‌های فراوان، انتخابی عالی برای تاج گل‌های ترحیم می باشد.

  • میخک:

گل میخک به دلیل ماندگاری طولانی و ظاهر ظریفی که دارد، معمولا در گل های عزا و ترحیم استفاده می شود. میخک های سفید نمادی از معصومیت و عشق خالص است و آنها را به انتخابی مناسب برای مراسم تشییع جنازه تبدیل می کند.

  • گل داوودی:

گل داوودی در بسیاری از فرهنگ ها بسیار مهم است و معمولاً با مراسم خاکسپاری همراه است. آنها نماد افتخار، وفاداری و اندوه عمیق هستند. گل های داوودی سفید به ویژه در گل آرایی مراسم تشییع جنازه استفاده می شود.

  • ارکیده:

ارکیده‌ها گل‌های ظریف و زیبایی هستند که می‌توانند حسی از پیچیدگی را به مراسم ترحیم بیاورند. آنها نماد عشق ابدی، زیبایی و قدرت در مواقع سختی هستند.

  • نرگس:

نرگس ها اغلب با تجدید و تولد دوباره همراه هستند، و آنها را به انتخابی معنادار برای گل های تشییع جنازه تبدیل می کنند. آنها می توانند نماد شروع های جدید باشند و برای نشان دادن امید به زندگی به کار می روند.

  • لاله:

لاله ها رنگ های مختلفی دارند که هر کدام معنای خاص خود را دارند. لاله های سفید نشان دهنده بخشش و پاکی هستند، در حالی که لاله های قرمز نماد عشق و اشتیاق عمیق هستند. لاله‌های زرد می‌توانند یادآور خاطره یا دوستی شاد باشند.

  •  آنتوریوم:

این گل با اینکه قیمت بالایی نسبت به سایر گل ها دارد اما جلوه ای خاص و زیبا به تاج گل می دهد که به رنگهای سرخ و صورتی و سفید موجود می باشد و نمادی از فراموش نشدن است.

علاوه بر گله ای گفته شده گل های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند از جمله : بنفشه ، سنبل و ختمی

»» مناسب ترین گل ها برای مراسم ترحیم و خاکسپاری

رنگ تاج گل ترحیم انتخابی

در مراسم تشییع جنازه و مراسم یادبود، رنگ تاج گل یا گل آرایی اغلب اهمیت دارد. در حالی که رنگ سفید معمولاً برای ابراز همدردی و احترام استفاده می شود، رنگ های دیگر را نیز می توان بر اساس ترجیحات شخصی و سنت های فرهنگی انتخاب کرد. در اینجا برخی از ملاحظات در مورد رنگ تاج گل های تشییع جنازه وجود دارد:

فرهنگ ها و مذاهب مختلف ممکن است رنگ های خاص مرتبط با عزاداری و تشییع جنازه داشته باشند. هنگام انتخاب رنگ تاج گل مراسم خاکسپاری، توجه به آداب و رسوم فرهنگی یا مذهبی مهم است.

رنگ سفید یک رنگ سنتی و پرکاربرد برای تاج گل های عزا است. این نماد پاکی، بی گناهی و احترام به درگذشتگان است. گل های سفید مانند رز سفید، نیلوفر یا گل میخک را می توان برای انتقال حس آرامش و تسلیت انتخاب کرد.

رنگ های ملایم مانند صورتی کم رنگ، زرد یا سبز کم رنگ را می توان با سفید ترکیب کرد تا جلوه ای ملایم و آرامش بخش در تاج گل های تشییع جنازه ایجاد کند. این رنگ ها می توانند نماد لطافت، شفقت و امید باشند.

انتخاب رنگ برای تاج گل مراسم خاکسپاری نیز می تواند تحت تأثیر ترجیحات شخصی یا رنگ های مورد علاقه درگذشتگان باشد. برخی از خانواده ها ممکن است انتخاب کنند که رنگ یا گل های مورد علاقه فرد متوفی را در چیدمان به عنوان راهی برای گرامیداشت یاد آنها بگنجانند.

نحوه سفارش تاج گل ترحیم

برای سفارش تاج گل می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین و وب‌سایت‌هایی که خدمات ارسال گل را ارائه می‌دهند، استفاده کنید. این پلتفرم ها به شما این امکان را می دهند که تاج گل ترحیم را با توجه به ترجیحات و بودجه خود سفارشی کنید و سفارش دهید. برای سفارش آنلاین تاج گل ترحیم می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

جستجوی یک گل فروشی آنلاین معتبر:

به دنبال یک گل فروشی آنلاین یا خدمات تحویل گل معتبر باشید که تاج گل های تشییع جنازه را ارائه می دهد. نظرات را بخوانید و خط‌مشی‌های تحویل آن‌ها را بررسی کنید تا از روند روان مطمئن شوید.

نوع تاج گل را انتخاب کنید:

تصمیم بگیرید که تاج گل یک طبقه می خواهید یا دو طبقه. بودجه و زیبایی شناسی مورد نظر خود را برای چیدمان در نظر بگیرید. هر دو گزینه می توانند زیبا باشند و ظاهری شیک ارائه دهند.

انتخاب گل ها و طرح:

گزینه های موجود در وب سایت را بررسی کنید تا نوع گل مورد نظر خود را در تاج گل انتخاب کنید. می‌توانید گل‌هایی را در نظر بگیرید که دارای معنای خاصی هستند یا گل‌هایی را که فرد متوفی به آنها علاقه نشان می‌دهد. علاوه بر این، سبک طراحی و چیدمان تاج گل، مانند شکل و طرح رنگ را در نظر بگیرید.

جزئیات را سفارشی کنید:

برخی از پلتفرم های آنلاین به شما امکان می دهند جنبه های مختلف تاج گل را سفارشی کنید،  اضافخه کردن نوعی خاص از گل  به انتخاب شما،  رنگ روبان یا افزودن یک پیام شخصی. از این گزینه ها استفاده کنید تا تاج گل را معنادارتر و منحصر به فردتر کنید.

ارائه اطلاعات تحویل:

جزئیات لازم برای تحویل را وارد کنید، از جمله آدرس گیرنده، تاریخ و زمان تحویل. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تحویل دقیق است تا از هر گونه مشکلی جلوگیری شود.

تکمیل سفارش و پرداخت:

پس از نهایی کردن جزئیات، برای تکمیل سفارش خود به صفحه تسویه حساب بروید. قبل از نهایی کردن خرید، اطلاعات پرداخت مورد نیاز را ارائه دهید و خلاصه سفارش را بررسی کنید.

 پیگیری تحویل:

پس از ثبت سفارش، ممکن است یک ایمیل تایید با شماره پیگیری دریافت کنید. از این برای پیگیری وضعیت تحویل و اطمینان از رسیدن تاج گل به موقع استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که تاج گل خاکسپاری را از قبل سفارش دهید تا امکان آماده سازی و تحویل فراهم شود.

 

برای سفارش و خرید تاج گل ترجیم باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ 

چه نوع تاج گلی برای مراسم ترحیم خریداری کنیم؟

از انواع مخصوص تاج گل ترحیم که شامل :

  • تاج گل ترحیم یک طبقه
  • تاج گل ترحیم دو طبقه 
  • تاج گل ترحیم سه طبقه 
  • تاج گل ترحیم اروپایی

بسته به اینکه فرد متوفی چقدر به شما نزدیک بوده و یا چقدر برای شما با ارزش بوده میتواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد.و به هیچ وجه این مساله درست نیست  که هر چقدر فرد متوفی عزیز تر باشد شما باید گل بزرگتری بگیرید و یا هزینه بیشتری کنید.بلکه مساله مهم یاد فرد مرحوم در اولویت قرار دارد.

نوع تاج گلی که برای مراسم ترحیم خریداری می‌شود، بستگی به سلیقه و مذهب خانواده‌ی متوفی دارد. در اکثر مراسم ترحیم، تاج‌ گلهای ترحیم یک طبقه که معمولا به رنگ سفید انتخاب می شوند بسیار متداول هستند و به عنوان نمادی از عزت و احترام به مرحوم در نظر گرفته می‌شوند. تاج گل ترحیم دو طبقه و سه طبقه نیز برای ادای احترام به فرد متوفی می باشد که بسته به سلیقه فرد دارد که معمولا تاح گل دو طبقه شامل دو قسمت مجزا در .تاج گل ترحیم اروپایی معمولا به شکل لوکس و تقریبا همگی به صورت حلقه ای می باشد.همچنین، تاج‌های گلی با رنگ‌هایی مانند زرد، قرمز و صورتی نیز در خرید تاج گل ترحیم مورد استفاده قرار می‌گیرند.در کل، برای انتخاب بهترین نوع تاج گل ترحیم، می‌توانید با مشاوره از گل فروش و طراحان حرفه‌ای، بر روی نوع، رنگ و طرح مناسب توافق کنید.

بعضی از تاج‌های گل تسلیت شامل گل‌هایی مانند گل رز، گل لیلیوم، گل کریسانتموم و گل شمعدانی هستند. اما نوع گل‌های استفاده شده در تاج گل ترحیم نیز بستگی به سلیقه و مذهب خانواده‌ متوفی دارد.

انتخاب پایه مناسب برای خرید تاج گل ترحیم

انتخاب پایه تاج گل برای مراسم ترحیم نیز می‌تواند مهم باشد. پایه تاج گل می‌تواند شامل چوب، فلز و یا پلاستیک باشد و باید با اندازه و وزن تاج گل هماهنگ باشد تا تاج گل به خوبی بر روی پایه نگه‌داری شود.

در زیر چند نکته برای انتخاب پایه مناسب جهت خرید تاج گل ترحیم آمده است:

  • اندازه و وزن پایه تاج گل باید متناسب با اندازه تاج گل باشد تا تاج گل به خوبی بر روی پایه نگه‌داری شود.
  • انتخاب پایه تاج گل  باید با توجه به محل برگزاری مراسم انجام شود. در صورتی که مراسم در فضای باز برگزار می‌شود، پایه تاج گل باید مقاوم در برابر باد و باران باشد.
  • پایه تاج گل باید با ظاهر و رنگ تاج گل هماهنگ باشد تا بهترین نتیجه ظاهری را به دست آورده باشید.
  • انتخاب پایه تاج گل باید با توجه به سلیقه و مذهب خانواده‌ی متوفی انجام شود. برخی پایه‌ها با عناصر مذهبی مانند صلیب و یا نشان خداوند مناسب هستند.
  • برای انتخاب پایه تاج گل بهتر است با فلوریستی که تجربه کافی در ساخت تاج گل دارد مشورت کنید تا بتوانید پایه تاج گلی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را به دست آورده باشید.

در کل، انتخاب پایه تاج گل برای مراسم ترحیم باید با توجه به اندازه، وزن، محل برگزاری مراسم، سلیقه و مذهب خانواده‌ی متوفی و بهترین نتیجه ظاهری انجام شود. اینگونه تجربه خرید تاج گل ترحیم بهتری هم خواهید داشت.

انتخاب پایه تاج گل برای مراسم ترحیم

انتخاب پایه تاج گل ترحیم

 

سوالات متداول

  1. چه نوع گل‌هایی برای خرید تاج گل ترحیم بهتر هستند؟
    گل‌هایی که برای ساخت تاج گل بهتر هستند عبارتند از: گل رز، گل چندساله، گل لیلیوم و گل کریسانتموم.
  2. آیا باید تاج گل ختم را برای مراسم ترحیم سفارش داد یا می‌توان آن را خودمان ساخت؟
    بسته به تجربه و مهارت فرد، ممکن است بتوانید خودتان تاج گل ترحیم را بسازید، اما بهترین راهکار سفارش دادن تاج گل از یک فلوریست با تجربه است. فلوریست‌ها با توجه به سلیقه و نیاز خانواده‌ی متوفی، تاج گلی مناسب و زیبا طراحی و ساخت می‌کنند.
  3. آیا می‌توان در تاج گل از گل‌های مختلف استفاده کرد؟
    بله، می‌توانید در تاج گل مراسم عزاداری از گل‌های مختلف استفاده کنید. اما باید از نظر رنگ و شکل گل‌ها با هم هماهنگ باشند تا تاج گل زیبا و هارمونیک باشد
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من